Wellington zondagmorgen

22 december 2013 - Wellington, Nieuw-Zeeland

Na een nacht bijslapen en al weer een eerste wandeling langs het water en over de markt is het tijd voor een verslag terwijl de koffie pruttelt.

Gisteren kwamen we ondanks de wind toch soepel aan in Wellington. Carlijn stond bij de gate (knuffel/knuffel) en dan door naar de Burger King net buiten het vliegveld waar de Camper klaar stond. Uitleg en op weg! Links rijden is nog even wennen. We rijden naar het huis van Carlijn waar we eerste lekker douchen en daarna lunchen met Geoff en de kids. Gezellig, lieve kids en een bijzonder verzameling daguerratypes bewonderd.

Daarna met de camper een plekje gevonden bij het Te Papa museum. En Carlijn laat ons 'haar' Wellington' zien. Winkeltjes, bouwstijlen, het Waterfront en koffie bij Fidel aan Cubastreet. Dan boodschappen en even een borrel in de camper.

Eten bij de Crab Shack aan het Waterfront. Lekker en gastvrij! Dan neemt Carlijnd de bus naar huis en gaan wij naar de Camper om iets van de jetlag af te knabbelen.

Vanmorgen om half acht wakker! Rustig opstaan, ontbijten, wandelen in de zon, markt en koffie met lokale homemade lekkernij..... Prima toch?